Ваня Маринова Гетова
Добрият учител е този който успява чрез преподаването си да осигури на учениците си възможност за разчупване на шаблона и изкачване на социалната стълбица. Това е една от основните цели на образованието днес. Постигането ѝ ще даде тласък на нови процеси в обществото. Учителят играе изключително важна роля в развитието на образованието – без добри учители няма да има прогрес не само в системата но и в държавата и в обществото. Той трябва да е лесно обучаем да се стреми към развиване на нови практики да се учи през цялата си кариера да променя подхода си в зависимост от учениците си да притежава умения за боравене със съвременните технически постижения умения за работа в екип да притежава отлични управленски и комуникативни възможности. Тоест да повишава квалификацията си и да придобива нови умения постоянно в съответствие със средата и учениците си.
Профил
Адрес
обл. Плевен
общ. Долни Дъбник
гр. Долни Дъбник
И-мейл
Институция
Класове/Групи
Учебни предмети
Учебни комплекти
Участие в програми и проекти
Извънкласни дейности
клуб" Искам да успея";
клуб" Европа в час по математика"
клуб "Историята на моя роден край"
клуб" Приложна математика";
групи за преодоляване на обучителни затруднения - допълнително обучение по математика
Образование
Основно Образование
Средно образование
МГ " Гео Милев", гр. Плевен
Магистър
ШУ" Константин Преславски", гр. Шумен
математик и преподавател по математика
Учителски стаж
Настояща работа
Главен учител
01/09/1987 - 09/02/1998
СОУ"Христо Ботев", гр. Долни Дъбник - учител по математика
09/02/1998 - 30/08/2007
30/07/2007 - 00/00/0000
18/02/2010 - 00/00/0000
Умения и компетенции
Социални умения и компетенции
Организационни умения и компетенции
Технически умения и компетенции
Когнитивно-базирани компетенции
Артистични умения и компетенции
Квалификации и обучения
08/12/2018 - Удостоверение
15/11/2018 - Удостоверение
17/10/2018 - Сертификат
Методи на за оценяване на математическата грамотност в международното оценяване PISA 2021
30/06/2018 - Удостоверение
13/04/2018 - Удостоверение
12/11/2017 -
26/03/2017 - Удостоверение
28/10/2009 - Удостоверение
00/00/0000 - Сертификат
Форма за обратна връзка
Без Въпрос
-
Отговор в проценти 0%
Информация
Философия на преподаване
Моята философия за преподаването е, че то е един непрекъснато развиващ се процес, в който съвместно участват ученици, учители и родители. Поставяйки в центъра на учебно-възпитателния процес ученика,преподавателят трябва да помага на ученика в неговото учене, да му показва елементите, които трябва да усвои и усъвършенства. Стремя се към активно включване на учениците в процеса на учене, като идентифицирам силните им страни и поощрявам тяхната индивидуалност. За да постигна по-голям напредък, залагам на допълнителната работа с поради недостатъчни часове за упражнение и затвърдяване. Интерактивните методи, които използвам дават възможност за по-трайното усвояване на учебния материал и по-ефективни резултати. За да бъдеш добър преподавател, според мене, е необходимо не само да владееш учебния материал, но и да бъдеш човек, обърнат с поглед напред, да обичаш работата си и да имаш призванието учител.
Методи на преподаване
Според мен добрият и актуален учител трябва да умее да съчетава според нуждите и целите на уроците си както традиционните методи на преподаване така и модерните методи защото съвременните ученици в средна училищна степен се вълнуват от съвременните ИТ и мобилни устройства. Целта на всеки учител е да привлече любопитството и вниманието на учениците си към преподавания материал. Затова всички форми на преподаване които водят до това са добри и ползотворни щом вниманието на учениците е съсредоточено върху дейностите в класа.
Взаимодействие с родители, ученици, учители
Публикации
Успех на учащите
Галерия - Успех на учащите
Успехи на учителя
Галерия - Успех на учителя
Допълнителна информация
Бъдещи планове
Самонаблюдение
Обичам да работя с децата и това е едно от нещата което ми дава сили и ме мотивира за постоянно повишаване на квалификацията ми и усвояване на нови компетентности. Създаването на провокативни и различни ситуации спрямо децата развиване на умението им да мислят и решават казуси е моя мисия. Мислещите деца стават можещи и имат умения за адекватно приспособяване в социалната среда. Изграждането на приятелски отношения с децата и същевременно с това на респект към учителя е верния път за постигане на високи и качествени резултати в работата. Изграждането на позитивна среда в която децата и родителите да се чувстват спокойни и уверени че се предлага най-доброто за тях им дава положително отношение към професията на учителя.