Тошко Борисов Гетов
Добрият учител е този, който успява чрез преподаването си да осигури на учениците си възможност за разчупване на шаблона и изкачване на социалната стълбица. Това е една от основните цели на образованието днес. Постигането ѝ ще даде тласък на нови процеси в обществото. Учителят играе изключително важна роля в развитието на образованието – без добри учители няма да има прогрес не само в системата, но и в държавата и в обществото. Той трябва да е лесно обучаем, да се стреми към развиване на нови практики, да се учи през цялата си кариера, да променя подхода си в зависимост от учениците си, да притежава умения за боравене със съвременните технически постижения, умения за работа в екип, да притежава отлични управленски и комуникативни възможности. Тоест да повишава квалификацията си и да придобива нови умения постоянно в съответствие със средата и учениците си.
Профил
Адрес
гр. Долни Дъбник, ул."Христо Янчев" №58
И-мейл
Институция
Класове/Групи
Учебни предмети
Учебни комплекти
"Информационни технологии" - "Просвета" за 5 клас
"Информационни технологии" - "Просвета" за 6 клас
"Информационни технологии" - "Просвета" за 8 клас
Участие в програми и проекти
Извънкласни дейности
Образование
Основно Образование
Средно образование
Магистър
Магистър по специалността математика с професионална квалификация математик - преподавател по математика с допълнителна квалификация учител по информатика и информационни технологии
Учителски стаж
Настояща работа
Директор на СУ
Директорът на училището ръководи образователния процес в институцията в съответствие с държавната политика в областта на образованието и планира, организира, координира, контролира и отговаря за цялостната административно-управленска и финансова дейност в институцията.
01/09/1997 - 30/08/1991
Учител в Техникум по нефтодобив, гр. Долни Дъбник
02/09/1991 - 06/08/1993
09/08/1993 - 00/00/0000
Умения и компетенции
Социални умения и компетенции
Организационни умения и компетенции
Технически умения и компетенции
Когнитивно-базирани компетенции
Артистични умения и компетенции
Квалификации и обучения
12/07/2017 - Удостоверение
26/03/2017 - Удостоверение
09/06/2016 - Сертификат
07/04/2016 - Сертификат
07/04/2016 - Сертификат
26/01/2016 - Сертификат
25/01/2016 - Сертификат
29/04/2015 - Удостоверение
22/11/2013 - Удостоверение
14/11/2013 - Сертификат
14/11/2013 - Сертификат
01/11/2013 - Удостоверение
17/01/2011 - Квалификация
17/01/2011 - Квалификация
17/02/2008 - Сертификат
22/01/2008 - Удостоверение
20/03/1995 - свидетелство за ПКС
05/09/1988 - Диплома
Висше образование по специалността математика с професионална квалификация математик - преподавател по математика
Снимки
Форма за обратна връзка
Информация
Философия на преподаване
Добрият учител е този който умее да „влезе под кожата“ на своите ученици; който разбира трудния период, през който те преминават и успява да успокои страховете им; който е в крак с модерните образователни тенденции; който може да е едновременно и наставник и учител и медицинска сестра/брат и психолог. Налага се да е приятел с всички и с никого едновременно. Не толерира отделни ученици, а проявява емпатия към всички.
Методи на преподаване
Добрият и актуален учител трябва да умее да съчетава според нуждите и целите на уроците си както традиционните методи на преподаване, така и модерните методи, защото съвременните ученици в средна училищна степен се вълнуват от съвременните ИТ и мобилни устройства. Целта на всеки учител е да привлече любопитството и вниманието на учениците си към преподавания материал. Затова всички форми на преподаване, които водят до това, са добри и ползотворни щом вниманието на учениците е съсредоточено върху дейностите в класа.
Взаимодействие с родители, ученици, учители
Изключително важно е учителят да има връзка с всеки от родителите на своите ученици, защото в тази възраст е важно за подрастващите да живеят в свят с уеднаквени ценности. Затова редовните комуникации с родителите - срещи, телефонни разговори, писма, кореспонденция в социалните мрежи, посещения в дома са от съществено значение за познаване на проблемите и потребностите на тийнейджърите. Необходим е индивидуален подход към всеки ученик.