Росица методиева Стоянова
Учителят в детската градина е началото на цялостното израстване на детето като личност. Учителят е любов, иновативност, компетентност и носител на всичко значимо за детето. Негова цел е успеваемостта и удовлетвореността на децата в процеса на обучение. Това ще постигна учейки се и обичайки децата.
Профил
Адрес
ул. Розова долина 12А
И-мейл
Институция
ДГ № 192 "ЛОЗИЧКА"
Класове/Групи
Учебни предмети
Учебни комплекти
Издателство "Изкуства"
Участие в програми и проекти
Извънкласни дейности
Образование
Основно Образование
Средно образование
Магистър
ПУП
Учителски стаж
Настояща работа
Учител
детски учител
01/10/1978 - 00/00/0000
Умения и компетенции
Социални умения и компетенции
Общуване с хора
Организационни умения и компетенции
Технически умения и компетенции
Когнитивно-базирани компетенции
Артистични умения и компетенции
Квалификации и обучения
00/00/0000 -
Пета степен ПКС
Базови и специфични компютърни умения.
Агресия, справяне с конфликтни ситуации.
Синдром на професионалната умора.
Методика на обучението по БДП в бълг. училища и детските градини - 2011г. ,2017 г.
Мултизензорно обучение и възпитаване в ДГ.
Емоционална интелигетност -ключ към активно взаимодействие и успех - 2020г.
Снимки
Форма за обратна връзка
Информация
Философия на преподаване
Взаимното доверие между родители и педагогическия екип е един от най-важните фактори за осъществяване на ползотворна и ефективна работа. Доверието се изгражда с откритост съпричастност и взаимно уважение.
Методи на преподаване
- Пух, знаеш ли каква е разликата между харесвам и обичам?
- Не, Прасчо, кажи ми!
- Разликата е тази, че ако харесваш едно цвете ще го откъснеш, но ако го обичаш ще го поливаш всеки ден...
Взаимодействие с родители, ученици, учители
Учителстването не е само професия а е по-скоро признание. Най-често учителят работи за своите ученици и тяхното усъвършенстване повече отколкото за каквото и да е друго. Изключително важно е учителят да има добра връзка както с учениците си така и с техните родители а и с останалите преподаватели на класа. Важно е също така да има обратна връзка между учителя и ученика във връзка с преподавания материал особено в прогимназиален етап. Всеки сам за себе си решава каква да е и как ще се осъществява обратната връзка – за всеки урок за всяка тема на всяко обобщение.
Публикации
Успех на учащите
Галерия - Успех на учащите
Успехи на учителя
Галерия - Успех на учителя
Допълнителна информация
Бъдещи планове
Самонаблюдение
Детската градина е място за обучение и възпитание. Място за развитие на потенциала и индивидуалността на всяко дете. За възпитаване и установяване на трайни знания умения навици и компетенции. Детската градина в България има своето историческо развитие – съхранило в себе си история традиции и новаторство. Учителят в детската градина е човекът който движи процеса стъпвайки на традициите в предучилищното образование но квалифицирайки се и развивайки своя потенциал с поглед напред в бъдещето. Той е този който трябва да умее да балансира в работата си за да бъде тя иновативна и съобразена с изискванията на новото време и общество.