Росица Стоянова

Росица Стоянова

Росица методиева Стоянова

Учителят в детската градина е началото на цялостното израстване на детето като личност. Учителят е любов, иновативност, компетентност и носител на всичко значимо за детето. Негова цел е успеваемостта и удовлетвореността на децата в процеса на обучение. Това ще постигна учейки се и обичайки децата.

Профил

Адрес

ул. Розова долина 12А

Мрежи

Институция

ДГ № 192 "ЛОЗИЧКА"

Класове/Групи



Учебни предмети



Учебни комплекти



Издателство "Изкуства"

Участие в програми и проекти



Извънкласни дейности



Образование

Основно Образование

Средно образование

Магистър

ПУП

Учителски стаж

Настояща работа

Учител

детски учител

01/10/1978 - 00/00/0000


Умения и компетенции

Социални умения и компетенции

Общуване с хора

Организационни умения и компетенции

Технически умения и компетенции

Когнитивно-базирани компетенции

Артистични умения и компетенции

Квалификации и обучения

00/00/0000 -

Пета степен ПКС

Базови и специфични компютърни умения.

Агресия, справяне  с конфликтни ситуации.

Синдром на професионалната умора.

Методика на обучението по БДП                      в бълг. училища и детските градини - 2011г. ,2017 г.

Мултизензорно обучение и възпитаване в ДГ.

Емоционална интелигетност -ключ към активно взаимодействие и успех - 2020г.







Снимки

Форма за обратна връзка

Информация

Философия на преподаване

Взаимното доверие между родители и педагогическия екип е един от най-важните фактори за осъществяване на ползотворна и ефективна работа. Доверието се изгражда с откритост съпричастност и взаимно уважение.

Методи на преподаване

- Пух, знаеш ли каква е разликата между харесвам и обичам?

- Не, Прасчо, кажи ми!

- Разликата е тази, че ако харесваш едно цвете ще го откъснеш, но ако го обичаш ще го поливаш всеки ден...

Взаимодействие с родители, ученици, учители

Учителстването не е само професия а е по-скоро признание. Най-често учителят работи за своите ученици и тяхното усъвършенстване повече отколкото за каквото и да е друго. Изключително важно е учителят да има добра връзка както с учениците си така и с техните родители а и с останалите преподаватели на класа. Важно е също така да има обратна връзка между учителя и ученика във връзка с преподавания материал особено в прогимназиален етап. Всеки сам за себе си решава каква да е и как ще се осъществява обратната връзка – за всеки урок за всяка тема на всяко обобщение.

Публикации

Успех на учащите

Галерия - Успех на учащите

Успехи на учителя

Галерия - Успех на учителя

Допълнителна информация

Бъдещи планове


Самонаблюдение

Детската градина е място за обучение и възпитание. Място за развитие на потенциала и индивидуалността на всяко дете. За възпитаване и установяване на трайни знания умения навици и компетенции. Детската градина в България има своето историческо развитие – съхранило в себе си история традиции и новаторство. Учителят в детската градина е човекът който движи процеса стъпвайки на традициите в предучилищното образование но квалифицирайки се и развивайки своя потенциал с поглед напред в бъдещето. Той е този който трябва да умее да балансира в работата си за да бъде тя иновативна и съобразена с изискванията на новото време и общество.

Благодаря!