
Люба Стефанова Стайкова
За да се постигнат целите на предучилищното възпитание и да се отговори на потребността на обществото от значими личности е необходимо да се постави началото от ранна детска възраст. Детската градина е място в което децата трябва да усвоят положителния опит да постигнат компетенции необходими за обучението в училище. Това налага в процеса на работа учителят да бъде новатор инициатор и последователен в работата си с децата. Усилията му да се насочат към прилагане на съвременни технологии методи и средства в работата си.
Профил
Адрес
София; кв. Лозенец; ул."Розова долина"№ 12А
И-мейл
Институция
ДГ № 192 "ЛОЗИЧКА"
Класове/Групи
Tрета група
От 1-ва до 4-та група на ДГ
Учебни предмети
БЕЛ
Математика
Околен свят
Изобразително изкуство
Физическа култура
Конструиране и техника
Учебни комплекти
Участие в програми и проекти
Извънкласни дейности
1. Екскурзии
2. Бяло учище
Образование
Основно Образование
38 ОУ
Средно образование
7 СОУ
Бакалавър
СУ
Предучилищна и началнаучилищна педагогика
Учителски стаж
Настояща работа
старши учител
07/02/2005 - 09/02/2015
ДГ № 192 "Лозичка" - младши учител
10/02/2015 - 00/00/0000
ДГ № 192 "Лозичка" - старши учител
Умения и компетенции
Социални умения и компетенции
Общуване с хора Емпатия
Организационни умения и компетенции
Работа в колектив
Създаване, организиране и провеждане на тържества в групата
Технически умения и компетенции
Когнитивно-базирани компетенции
Артистични умения и компетенции
Добри артистични у;ения
Квалификации и обучения
27/10/2021 -
Изграждане на ключови компетенции на педагогически специалист.
16/06/2021 -
"БДП"
30/10/2020 -
Дигитални технологии. Дигитална дъска. Създаване на интерактивно учебно съдържание.
06/03/2020 - Удостоверение
Емоционална интелигентност - ключ към перфектно взаимодействие и успех
01/06/2019 -
Лидерство и работа в екип
13/11/2018 -
Придобито 4-то ПКС.
18/10/2018 -
Придобиване на правни умения от страна на педагогическите специалисти, посредством запознаване им с нормативната уредба,относима към с-мата на об-то, за адекватна реакция спрямо агесията на ученици, родители и общественост
30/05/2018 -
Обучение за придобиване на 4-то ПКС
19/04/2018 -
"Агресия и агресивно поведение при деца"
07/11/2017 -
"Методика на обучението по БДП в българското училище и ДГ"
30/09/2017 -
"Методика и организация на образователния процес в ДГ"
26/11/2015 - Сертификат
"Интегриране на технологии в ДГ чрез използване на софтуерен пакет от мултимедийни ситуации и работа с интерактивна дъска"
22/02/2015 - Сертификат
"Интерактивна образователна среда за възпитание и обучение по БДП"
10/11/2012 - Сертификат
"Как да се справим със стреса на работното място"
18/05/2012 - Сертификат
"Емоционални и поведенчески растройства, девиации и отклонения в поведението"
13/05/2011 -
"Методика на обучението на децата и учениците по БДП"
19/10/2009 -
1."Развитие и диагностика на училищна грамотност в предучилищна възраст 3-7г" 2."Мултисензорно обучение и възпитание в ДГ"
18/11/2008 -
"Разрешаване на конфликти в ДГ"
21/03/2007 -
"Базови и специфични компютърни умения на учителите"
Снимки
Форма за обратна връзка
Информация
Философия на преподаване
Моята философия за работата с децата се гради на това детската личност да бъде в центъра на моето внимание. Като познавам психическото, физическо и емоционално състояние на всяко дете мога да изградя устойчива среда, в която то да се чувства защитено и спокойно. Да подредя приоритетите си, така че те да носят увереност, самостоятелност и инициативност на детето. Да използвам такава методика, която да следва индивидуалния път на развитие на всяко дете.
Методи на преподаване
Взаимодействие с родители, ученици, учители
Детската градина е възпитателно-образователна институция, където учители, родители и закон, компетентно и професионално обединяват усилията си в името на детето. Работата по поставените задачи преминава плавно и пълноценно, когато екипът работещ в групата изпълва съдържанието на това понятие. Учителите са пълноценни партньори във възпитателно-образователния процес, а родителите – надеждни участници. Целта на екипа е съвместна работа с ясни отговорности и принципи, което се постига чрез ефективно общуване. Работата в екип и уеднаквяване на изискванията и задачите към децата води до пълноценно общуване и максимални резултати. Важното е, че всеки от нас влага определени конкретни качества в своето разбиране за възпитание. И това е добре. Ние сме различни хора и не може да се очаква, че мненията на всички ни ще са унифицирани. Така или иначе възпитанието е деликатен процес. Останалото, което трябва е сърце, интуиция и умение за слушане.
Публикации
Успех на учащите
Галерия - Успех на учащите
Успехи на учителя
Галерия - Успех на учителя
Допълнителна информация
Бъдещи планове
4-то ПКС
Самонаблюдение
Детската градина е място за обучение и възпитание. Място за развитие на потенциала и индивидуалността на всяко дете. За възпитаване и установяване на трайни знания, умения, навици и компетенции. Детската градина в България има своето историческо развитие – съхранило в себе си история, традиции и новаторство. Учителят в детската градина е човекът който движи процеса, стъпвайки на традициите в предучилищното образование, но квалифицирайки се и развивайки своя потенциал с поглед напред в бъдещето. Той е този, който трябва да умее да балансира в работата си, за да бъде тя иновативна и съобразена с изискванията на новото време и общество.